esmaspäev, 13. juuni 2011

Vaikus enne tormi

Mõni päev sain kinnitust, et ebakindlus muudab mind ohjeldamatult emotsionaalseks. Ma olen siis vaikus enne tormi. Kui kaaluval punktil miski mulle veelgi raskust lisab, ei oska ma sageli tasakaalu jääda, vaid paiskan end ühele ja teisele poole, seda nii vaimses kui füüsilises mõttes. Rabelen, mäslen, sajan vihmana alla oma enese palgetele, teise poole õlgadele. Torm vaibub ja alles jäävad riismed. Koristustööd on alles ees...
Segaste tuulte ajal vajan aega, vaikust, sõnatut mõistmist, sest siis rahunevad veed ise, ilma asjatu energia kasutamiseta.. ;*

4 kommentaari:

  1. Päev enne raskeima aine eksamit tuli teadaanne, et meid tõstetakse 2 nädala pärast välja. Enne seda (umbes kuu) saime teada, et saame järgmiseks õppeaastaks ka jääda. See oli väga ootamatu. Turtsusin ja nukrutsesin ning eksam läks ka alla ootuste..:$

    VastaKustuta
  2. Jah, nüüdseks on pinged vaibunud ja VIST saame edasi jääda.. aga see "Kahe nädala pärast plats puhtaks!" tuli nii valel ajal, eksamite keskel.. olin räsitud..

    VastaKustuta