teisipäev, 21. juuni 2011

"Maari suvi" aka Kairi suvi



No I don't wanna leave
but I must keep moving ahead
'cause my life belongs to the other side


Olen laines imelises, ühtlasi sünnib/on sündimas imesid ka mo ümber, minuga kõrvu. Ma ei ole enam too Kairi, kes poetab pisara tühjalt loobitud sõnade/ lausumata vastuste pärast. Ma olen see, kes armastab lasteaia õpetaja olemist, naermist, uue kogemist. Mis võiks olla veel meeli köitvam, kui esimeste uhkete ja iseseisvate sammude nägemine, rõõmu pisarate nägemine aasta-kahese silmis? Vaid elu ise, kuid mo enda elu ise sisaldabki suures osas noid meeleköiteid.
Olen ülimalt õnnelik tagasivõidetud parima sõpruse üle, ehkki öeldakse, et kui sõber armub, kaotad temast poole. Mina sain vastupidiselt oma parima sõbra tagasi ning parema kui iial varem.
Olen õnnelik oma teise poolega ehitatud suhte üle! ;*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar