laupäev, 14. mai 2011

I`m still alive.


When the roads not to wide, Then trust the heart never lies.

Hetkel tunnen, et olen leidnud omamoodi rahutunde. Paar-kolm nädalat tagasi olin segaduses, mind ümbritses ähmane teadmatus ja suutmatus midagi muuta. Kahe nädala jooksul on juhtunud päris palju, mis mind oluliselt mõjutanud.
Kaks nädalat tagasi algas praktika Tallinna Vesiroosi Lasteaias Tähetäpside rühmas. Olles iganädalaset üle ööpäeva jagu 2-3-aastaste armsustega, lihtsalt poeb südamesse pehmemaid jooni ning suuremas koguses hellust. Lapsed on mo lemmik seltskond, sest nad suhtlevad Sinuga tingimusteta ja puhta siirusega. Isegi kui iga nende lausutud sõna pole arusaadav, õpid leidma öeldut lapse silmadest ning hoiakust. Nad näitavad So vastu üles usaldust, võttes märkamatult käest või tuues esimese asjana rühma tulles Sulle oma lemmik mänguasja. Ei leidu sõnu, mis edastaks täpselt meeleolu, mis mind valdab, kui lastega mängin, suhtlen. Nad on imepärased!
Side Reigoga on tugevenud. Tunnen tema poolt sügavat austust ja mõistmist, isegi kui ta ei jaga minuga päris samu vaateid. Me oleme inimestena üsna erinevad, kuid mõned ühised tõekspidamised annavad meile meie selgroo ja usu ühisesse tulevikku. Aasta temaga suhtes olemist on teinud mulle selgeks väga palju eduka suhte saladusi. See aasta on möödunud teineteist tundma õppides, piire kompides ja kompromisside tegemise õppimises. Enne teda ei teadnud, mida kellegiga suhtes olemine tähendab, kui palju Sa enda olemust sõnasse meie annad. Meie oleme mind ja usun ka teda paremuse suunas kasvatanud, taltsutanud. Olen õppinud mitte uisapäisa otsuseid tegema, teistega enam arvestama. Hetked, mil teineteisele aega kingime, on sama väärtuslikud kui õnnelikud viivud koos olles. Tunnen end temaga koos olles kindlalt ning õnnelikult, minu paik on tema lähedal.
Kevade saabumine andis mulle ka omamoodi rahu, kõik tärkavad lilled, puudelehed peidavad nii müstilist ilu ja lootust, et vahel avastan end neid pikalt imetlemas. Kevad on vaieldamatult lemmik aastaaeg, ehkki olen end alati pidanud sügiselapseks ja sügisele truuks. Kevad on ärkamine unest, virgumine, hoo võtmine, järjepidevus. Nõnda kahju, et ta on vaid lühike üleminek talvel suvele.

Jah, ma olen õnnelik!


Would ya climb up the mountain
Would ya battle the ocean
Would ya give just to loose it all
I’ve been living my life and
Try to learn ever lesson
Now I see why I fight and I fall


Now nothing can touch me
I’ve seen what I can be

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar