kolmapäev, 6. oktoober 2010

" Sulle on kingitud elu, seega on sinu kohus (ja samas inimlik õigus) leida elus midagi ilusat, kas või midagi ebaolulist. " (E. Gilbert)


Hämmastav! Naudinguga elan läbi eri asjade(kui nii sobib öelda) omavahel sobitumisprotsessi. Üllatusega astun oma tuppa ning märkan uusi detaile, mis eri põhjustel ja inimestelt sinna paigutatud. Ruumil on nägu. Temast peegeldub püüe saada tasakaalustatuks ning muutub enese toonilt aina looduslähedasemaks. Tuba on minu vari, mo teisik, minu kaksik. Ma ei julge väita, et too muutus juhtus just nüüd, kui vahetasin oma kümnendit. Eeltingimused muutusteks toimuvad kogu aeg, ent ehk alles praegu oskan märgata, tähelepanna.
Pole lihtne olla Kaalud. Usun, et selles tähemärgis sündinud mõistavad mind. Minus keeb emotsioone ning olen alles suutmatu neid ohjeldada, (taand)arendada. Eile tehtud aurafoto tõestas, et just laialdased tundmused on need, mis mind enim hetkel iseloomustavad. Olen oma emotsioonide, kuid eelkõige tähtkuju ohver. Igavene iluotsija, rahuarmastaja ning romantik. Too krõbisev kaob imeväel näppude vahelt, kui märkan mõnd imehead, kauni pakendiga teed, kirjandusteost, ehet, küünlaid. Tunnen, kuis süda hakkab kiiremini lööma, mil astun raamatukokku,-poodi. Armastan sõnu! Armastan tasakaalu, ent mistõttu ma kõige enam kannatan. Mo aurafoto tõlgendaja lisas, et olen kirglik ja tahtejõuline. Kas nood iseloomustused käivad teiste puhul siis käsikäes? Minul kindlasti mitte, pigem nagu päev ja öö: kokkupuute hetk on vaid murdosa sekundist. Emotsionaalsena valitsevad mind mo südamesoovid, loomupärased soovid ning nõudmised. Tahtejõulisena olen ratsionaalne(kohati liigagi), Jane Eyre oma enesedistsipliinis kahvatuks mo kõrval oluliselt!
Nõnda ma siis elan, muutuste tuules. Lasen end kanda sellesse maailma, mis minu omaks kujuneb; mida ISE kujundama hakkan. Tänaõhtune märkamine andis kinnitust senisele arvamusele, et KÕIK on elu. KÕIKJAL ja ALATI on vihjed ning seosed, mis hilisemalt end ühtselt ette kannavad ja imetlust pakuvad.

Nii palju on veel avastada ning õppida! Ma ei karda!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar