neljapäev, 14. oktoober 2010

"Devo farmi le ossa"




- "Ma pean endale kondid kasvatama!"(It.k)
Mul jääb omajagu konkeetsusest puudu. Täna saadud esimene "B" suulises ja kirjalikus eneseväljendusoskuse õpetuses selle tunnistajaks. Naudinguga kirjutan tekste, kuid nood on laialivalguvad, üks SUUUR mull. Ühisjooned mo kirjutistel on igatsus tasakaalu järele, õnne- ning segadustundmused. Mulle meeldivad pisidetailid, nende leidmine, korjamine ja kokkusobitamine, ent pildi endaga ei oska edasi enam midagi ette võtta. Kummaline loom olen.
Minus heitlevad äärmuslikud tunded. Ühel hetkel püüan uut&huvitavat, järgmisel klammerdun vana&armsa külge. Ikka ja jälle astun sammu edasi, misjärel jooksen seitse tagasi. Miks olen nõnda vastuoluline? Miks nutan, kui olen õnnelik? Miks naeratan totralt, kui ebaõnnestun?
Sõsar soovitas eile filmi "The Secret", see panevat mõtlema oma ellusuhtumise üle. Tuuakse välja põhjusi, miks olla positiivne ning kui lihtne tegelikult sellise hoiaku säilitamine on. Võtmeks on tahtejõud. See linateos on arvatavastu praegusele minule kui rusikas silmaauku.
Ja muide... ma niiiiii naudin Elizabeth Gilberti "Söö. Palveta. Armasta."! Igaüks tajub teoseid erinevalt. Seda kirjatükki ma jumaldan, iga sõna sellest! Minusse voolab soov areneda, leida elus too ilus, mis sest et ebaoluline. Gilbert kirjutab niivõrd hästi,et ma kohati tunnen, et me oleks kohtunud, et minu mõtted on tema omad.
Mul on lühikese võitu mälu, ei mäleta enam seniseid kirjanduspärleid, millest nõnda vaimustuses olen olnud kui sellest, mo öökapilemmikust!
Ps! P - minu jaoks oled Sa 99,9% täiuslikkuse kehastus ning oluliselt rohkem jalgadega maamuna peal kui ma. Sinu armas armastus näib maru! :)
L - So tundmused on tuttavad ning meie kaugenemine on vististi tulenevalt suvistest ütlemata jätmistest ja kiirest argipäevast.
Ri - Ootan Sind Tallinnaaa, et keskusteleda!
E - kui mitte muidu(mida tegelikult ikka tihti), siis igal neljapäeval meenub mulle, kui suurepärane eesti keele õpetaja Sa oled! Kirjutan Sulle kirjugi Malle Tänava loengus, sest õppejõu monotoonne ning kuiv jutuvada ammuõpitud reeglitega näib piin. Tänan Sind, et oled mo latti õpetajate suhtes tõstnud. Olen leidnud oma ideaali, eeskuju, Sinu! Vot!
E - Igatsen Sind, väikest viljandilannat!
M - taas jõudsid aasta lähemale mulle, (L)

2 kommentaari:

  1. Kannan Sind ka oma südames kaasas ja mõtlen Sinu peale!:)

    VastaKustuta
  2. Seda on niiiiiiiii hea teada, mo Kaksik!;)

    VastaKustuta