kolmapäev, 16. juuni 2010

viis puudu ideaali miinimumist



Kui minust õpetaja ei saa, hakkan meremeheks. Avastan neid maid, millest algklasslased, gümnasistid, abiturendid loevad. Olen uueks Alice`ks, Madame`ks, Karlssoniks. TŠILL!

2 kommentaari:

  1. Ma olen küll endiselt veendunud, et sinust saab armsaim ja kvalifitseerituim õpetaja terves vabariigis, aga ometi oli nii armas seda juttu lugeda :P Kes iganes sinust saab, minul oled ikka südames kui kõige armsam ja siiram tüdruk terves maailmas ;) (Väljaarvatud siis, kui sa hakkad maksuameti mingiks asjapulgaks ja norid mu tuludeklaratsiooni kallal, sest ma ei oska seda teha ja siis ma solvuks xD) Ma armastan sind, õpetaja-rändur-meremees-kokk-kondiiter-keevitaja Kairi! :)

    VastaKustuta
  2. Nõnda armas, et Sul minusse usku on! See annab jõudu, jaksu, indu kanda vähem meremeheriideid :)
    Hmm.. asjapulgandus pole mo tassike teed, niiet.. ehk pigem olen kunagi So põlve teenäitaja. Kairi armastab Martsipanikassi ka! Ta kaassilguvedaja ning nukuvankrilane! (L)

    VastaKustuta