neljapäev, 11. märts 2010

Mõnikord..



.. olen ma mina. Ei varasta mõtteid ega ideid. Olen lihtsalt mina oma grimmivabas maailmas, tiigri-sookurelise teki all. Tõelised mõtted tulevad siis, kui õnnelikkus teeb nukrameelseks. Tean, sest olen selle sees. Arvan, sest olen tundnud. Jah, ideaalid ei kao kuskile, neid ei tõmba maha käidud mustritest, nendest ei saagi vabaks. Nad tuletavad end aeg-ajalt meelde, kuid nad ei oota, et saad nendeks või hakkad nende järgi elama.Ideaalid on justkui minevik, mis ei kao, vaid saab üheks isiksusest ning selle loodud maailmast.
Armastasin oma elu, ent ei rohkemat. Aga hoolin olemasolevast hetkest ning jumaldan tulevast, selle karismaatilise olemuse tõttu. Lepin oma kahvatuvalge näoga ning pehme padjaga kõhul. See olengi ju mina.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar