reede, 6. november 2009

anne Aru


Eilne oli üpris huvitav.
1. Irish-Peter julgustas endid ümberprogammeerima:
Kui ütlen: "Ma saan ülikooli eesti keelt õppima!", siis mu keha vastab: "OK!". (:
Loeng oli huvitav, naljakas ning nii mõnegi jaoks sõna otseses mõttes tulus! :D
2. Ühekilosed hantlidki suudavad käed soojaks teha, veel enam, valusaks muuta..
3. Ontlik tädi olen, alatasa autouksi (tegelikult kõikvõimalikke) uksi ikka lahti ei jätaks ju! Vabandust Triin!:$
4. "Lõvikuningas" & kinnaste kudumine(lõpetamine).
5. Emotsionaalne ning vahva trenn on rahvatantsijatel, Kareli "Hei-Heiiii" naeratus-lehvitus on kihvt! Triinu nägin sootuks teises elemendis, kui olin koolis harjunud nägema. Piret oli pühendunud ning naerusuine(: .
6. Kohvik Kessu kolmik. Arenguvestluse eelistung moonide keskel ja jäätise seltsis.
7. Karli 5+ külgboks!
8. Kardetud arenguvestlus klassijuhatajaga polnudki nii hirmus. Tänu Pireti ja Karli taiplikkusele ja leidlikkusele jäi nii mõnigi "täht" langemata, aitäh! Avastasin, et suudan panna tähele ka pisemaid asju, s.t selle tulemusel üritan olla vähem N2 (:
Ütlesin küll, et ei keera teist põske samuti lööjale ette, kui esimesele olen saanud laksu, kuid söön oma sõnu. Sirvisin Lev Tolstoi "Tarkuseraamatut", sain selgituse mõnele Kereme väljakäidud mõttele, mille oli Piiblist leidnud. (Juhustejuhuslikjuhtumus)Loovutan siiski mõlemad põsed.
9. Kairi imehea kunst ja igatsetud mustsõstra tee.
10. Must pöial valmis, võisin asuda selgete mõtetega unele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar