teisipäev, 10. november 2009

Kaja(stus)

/Ärkan ja naeratan. Usun, et just TÄNA on see päev, mil toimub see pisike saatuslik MINU revolutsioon. Et leian endas tugevuse, millega purustan oma nõrkused, isekused ja ebasiirused. Jah, ma olen valelik temaga, meiega, minuga?!
Algus on hea, raskused nagu vihm, lisakilod ja äärmuslik tujutus, ei heiduta, sest täna on ju SEE päev, mil kõik muutub. Muutub küll, aga muutub seni, kuni avastan, et olen libastanud, vast omandatud ideedele ja plaanidele alla andnud. Kell on viis ning panen kasvama uue, VEEL täiuslikuma ideaalse elu mudeli. Sest just HOMME muutub kõik. Olen tublim, usinam, targem, sihikindlam, sõbralikum, toredam. PAREM! Pole ju kahtlustki. Ent..
ring saab täis, mida viis kell viis?/

Triin - eile oli super vahva!
Heleryn - aitäh uute mõtete eest!
Piret - Sulle sobib kollane!
Liisi - Pea vastu!
Aare - Sa oled kihvt!
Liisa - Su mõtted on erilised!
Maarja - Neljapäevani on vaid kaks päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar