kolmapäev, 18. november 2009

i går..



Ja ma lähen ja lähen ja lähen,
kuigi puudub mul koht, kuhu minna.
On pea kohal ükskõiksed tähed
ja ümber ükskõiksed linnad.

Ja ma otsin ja otsin ja otsin
üht kohta, kus pea võiksin peita -
ma pole ju süüdi, et eksin
otsides, mida ei leita.

Ja ma vannun ja vannun ja vannun
tulist kirja, et pauguvad majad -
olen varem kõik mängu pannud,
mida nüüd oleks hädasti vaja.

Ja ma eksin ja eksin ja eksin
elu peateelt aguli varju -
olen süüdi, et leidmatud otsin
ja sealjuures appii ei karju.

(Ave Alavainu)

Ülehindasin oma immuunsüsteemi, mis osalt maksis kätte Kirjandusviktoriinil, kus ei suutnud süveneda ning vedasin tiimikaaslasi alt. Koolipäev ise oli tore. Piret ja Triin on vaieldamatult lemmik-klassiõed. (:.
Uude, kahesesse tuppa kolimine oli kahtlemata mõistlik ning vahva mõte ja teostus(:
Fika efter Maarja!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar