reede, 16. oktoober 2009

Udupudru kauss

Hommik algas uduselt unisena,täitsin udupudru kausi, reipus tuli jooksusammudes.Seitse, minu uue aasta õnn.
Pisuke vestlus ning külm dušš. Piisavalt ärkvel, et inglise keele kontrolltööks õppida.
See õpitud, seadsin sammud kooli poole, mida hõlbustas noormees, kes avas ühika ukse minu eest. Rõõm oli suur päikese ning uhiuute kummikute ja kerge sammu üle.
Esimene tund polnud alanudki, kui tekkis lõhe minu ja tegelikkuse vahel. Paisati näkku ebaõiglus ning mu kurvadpiisad pääsesid valla. Silmapilkselt ununes hommikuine õnneuim, asemele tuli pettumus, mõistmatus, viha, mida leevendas mu argipäeva päkapikk, pikajuukseline päikesekiir! Aitäh, Sulle, selle eest!
Naeratuse suile manas kuubisarmas eeskuju koos oma pisikese särasilmaga.
Õhtu algas Undiga Tühirannas, üksindusest üksinduses.
Minu udupudru kauss sai tühjaks...

1 kommentaar:

  1. Sa oled nii siiras. Pottpottpott, pudrukauss sai tühjaks. Olen siil :D

    VastaKustuta