laupäev, 22. august 2009


Nii.. Kus kohast alustada.. Hmm. Kuna tean, et Sind(ka mind) teeb kohmetuks, kui keegi midagi kingib, siis kirjutan Sulle hoopis kirja.
Ilma Sinuta poleks mu suvi olnud sisustatudki. Sina olid see, kes oli nõus mulle Liivale järgi tulema, kui tekkis bussiaegade suhtes väike arusaamatus ning teised töötajad oli mulle käega löönud. Võtsid mind sõbralikult Pädastesse vastu! Aitäh! :)
Sina olid see, kes oma vabast ajast tuli mulle Kuivastusse praami vastu(ka väga KOERAilmadel), (:
Kuid... Iseäranis tähtsateks ja armsateks pean neid hetki, kui kolmekesi(Sina, mina ja muidugi Brik)jalutasime. Näitasid mulle siinse kandi headust. Eriti vahva oli too Peugotbusskodu. Midagi sellist polnud ma varem näinud, ning kahtlemata jääb selline elamus mulle kauaks-kauaks meelde.
Kuid.. KÕIGE-KÕIGE-KÕIGE vahvam oli reede õhtu, meie pannkoogi küpsetamise õhtu!:D
Sõnatuks võtvalt lõbus ja tore! Tegime nii tavalisi, kui ka Kalle kalja lisandiga. Hmm.. huvitav, kui tainast väheks oleks jäänud, kas me oleks siis tõepoolest VEEL midagi lisanud?:D Ma arvan, et jah. Nii lahe oli näha kedagi sama õhinas kui mina! Pisikesed ja lihtsad hetked ning asjad. Muide, isegi Peetrile maitsesid ju need!:D Niiet, on veel üks asi, mida Sa hästi oskad teha! ;)
Aitäh. SUUR aitäh Sulle ilusate&toredate&naerusuiste hetkede eest Pädastes! Peatse kohtumise ning küpsetamiseni?!:D Kindlasti;)


Kairi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar