neljapäev, 6. august 2009

Liisi ♥





Tere Liisi. Sa oled mu õde olnud juba 17 aastat. Päris pikk aeg, kas pole? Nende aastate jooksul oleme koos läbielanud nii mõndagi. Sa oled olnud pisikesest peale väga jonnakas ning ajanud koguaeg oma asja. Oled pidanud saama alati, mida tahad. ( Oh, oleks minuga ka nii). Sinu Lõvi-temperament lööb üpris tihti välja. Koos oleme mänginud kasse, turninud lakas, mänginud Barbie`dega, teinud emale ja isale küpsisetorte, oleme vahustanud rohkem kui ühel korral vahukoore võiks. Ikka juhtub. Olen aidanud Sul hiilida salaja peole ning olen Sind ka sisserääkinud.
Oleme Sinuga nagu õed omavahel ikka – kakleme ning semukarutseme koos. Vahest tunnen kui närvi Sa mind ajad, vihastun Su peale. Kuid nagu minu iseloomule omane, ei suuda ma seda kaua olla. Ikka olen tavaliselt mina see, kes lepitust otsib. Vahest kui SINA mul midagi teha käsid, sest märkad asju kergemini, tekib minus trots. Miks minu VÄIKE õde mind kamandab? Miks peaksin ma just teda, NOOREMAT õde kuulama. Ehkki sisimas võin teada, et Sul on ometigi õigus. Jah, Sa oled olnud mulle suur peavalu ning kiusumõmm, kuid Sa oled mu väike õde. Mu ainus õde. Ükskõik kui palju Sa mind närvi ei ajaks, jääd Sa selleks ikka. Ole nii tibi või nii meeletult trotsitäis tots kui tahes. Oled mu õde ning hoolin Sinust palju, sest Sinus on niii palju häid omadusi, mõned näited nendest:
1.Sa oled ilus!
2.Sa oled tähelepanelik!
3.Sa oled sihikindel!
4.Sa oled hooliv!
5.Sa oled lõbus!
6.Sa joonistad super hästi!
7.Sinu meekook tuleb lihtsalt ebaõiglaselt imehea välja.
8. Sinuga on tore jooksmas käia!
Vot. Nii ongi. Need on ainult mõned Sinu headest külgedest. Kuna mind Sinuga täna ei ole, siis tahtsin Sind siiski õnnitleda. Mul on Sulle pisikene kingitus, aga kus kohast Sa selle leiad?

See on seal, kus on üks Sinu asi, millega Sa eemaldad teatud asjadest kortse.

Vahvat leidmist! Imekena päeva jätku ja kerget tööd Antslas!


Sinu Kairi. ♥

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar