esmaspäev, 10. august 2009

Hetked ja isiksused Pädastes

Neljapäeval läksin taas tööle, õhtusesse vahetusse. Tavalisest erinevalt ei olnud enam kartust oskamatuse ees. Ehkki eelmise õhtu sündmus tekitas vaid ärevust, kuid see oli pigem positiivne.
Esimest korda üritasin mitte liialt õnnelik näida. "Liiga õnnelik meeleolu" saabus koos sõnumiga. Kusjuures, teised vist märkasid siiski mo põskedes lohukesi ning heatujulisust, sest nad küsisid, et mis ma vabadel päevadel tegin :).

Reedel käisin Liival(maanteed pidi). Kilometraašiks kujunes 32km. :) Enesetunne oli super! Õhtul peakokk Peeter küsis mu käest, et mida ma päeval tegin. Niii-nii hea oli vastata, et käisin rattaga Liival ja veel ringiga. Lisaks aitas ta mind. Tema, Pädaste mõisa peakokk, aitas mind, köögiabilist! See oli uskumatu. Arvasin, et äkki ta tahtis vihjata, et teen midagi valesti või tegutsen liiga aeglaselt. Võtsin julguse ja küsisin. Vastus oli eitav :). Peeter ütles, et talle lihtsalt vahest meeldib seda tööd ka teha. Tema eeskujul aitasid ka teised kokad ning samuti ettekandjad. Olin neile selle eest väga tänulik, kuid ei osanud seda kuidagi välja näidata... Ainus, mida teha oskasin, ma naeratasin ning ütlesin Aitähh! :)

Nii.. Laupäeval mõtlesn taas rattaga sõitma minna. Küsisin Marilt, kas ta tahaks minuga kaasa tulla, ta oli nõus, ehkki alles ärganud. Ta tegi ettepaneku minna hoopis Orissaarde, kuna tal oli vaja minna panka. Olin muidugi käpp ka selle plaaniga.
Minek oli sootuks raskem kui tagasitulek. Orissaarde jõudes avastasime et laupäeviti on pank kinni, vahva!:D Läksime sadamasse ning sulistasime jalgupidi vees. Sõit oli hea, ehkki päike kõrvetas korralikult. Meeletu veepuudus oli. Pädastesse jõudes läksime Tarviga kohe Liivale tagasi poodi, seekord neljarattalisega. Tagasi jõudsin täpselt tööajaks. Vahetasin riided ning sõin kiiresti Staffitoitu, milleks olid kartulid. Mõisa jõudes aga hakkas mul väga halb. Raske oli hingata ja rinnus surus. Tunne, mida kunagi varem pole tundnud... see hirmutas.. üritasin mõtteid mujale saada, jõin vett, suhkruvett, liigutasin end, hingasin rahulikult sisse ja välja kuid see ei aidanud. Küsisin Peetri käest luba Staffimajja minna. Sinna jõudes aga läks rõhumine veel suuremaks, helistasin emale, et mida teha. Kutsuti kiirabi. Kaks toredat naist ütlesid, et see rõhumine rinnus on tulemus ülepingutusest ( 45km rattaga), pikast päikese käes olemisest, vähesest söömisest, kiirest söömisest ning vedelikupuudusest. Mulle tehti paar süsti ning loeti peale sõnad, et puhkaksin ülejäänud päeva. Seda ma ka tegin, ehkki raske südamega, kuna Regina pidi minu asemele tööle minema, kuigi tal oli vaba õhtu. Mul oli tema eest NII häbi.. Tundsin, kui ruttu inimesed mulle kalliks saavad..
Ene - ääretult vastutulelik, armas, toetav, sõbralik, südamlik, muretsev.
Regina - mo väike rõõm Pädastes. Pisike, tragi, optimistlik, armas, heasüdamlik!
Kaupo - ehkki enamustele ta ei meeldi, kuid mulle on ta jätnud positiivse mulje. Ta on omamoodi. Kui ma puhkasin, muretses kuidas mul on ning tegi pai. Soe tunne puges sisse.
Peeter - ta on väga enesekindel, oma ala proff, kohati sarkastiline. Ta võib väga teravalt öelda, kuid talle lähevad inimesed siiski korda. Kui mul on olnud halb, muretses ta väga. Ja ta ju aitas mind kaa kui mul oli suur järg tööd ees. Isegi praktikandid ei aita (v.a Kristel).
Birgit - Omamoodi. Vahva, lõbus ning kihvt! Loeme üheskoos päevi vabade päevadeni!:)
Kristel - (ettekandja) ka omaala proff, isiksus. Ta teab, mida elult tahab. Tohutult meeldib see temas. Kui talle naeratad ja ta vastu naeratab, on tunne, et päev on kohe hoopis uue värvi saanud!
Kristi S. - sõbralikkus kuubis. Pürgib eesmärkideni. Ääretult tore inimene!
Kristi K. - motofänn. Väga-väga asjalik! Meeldib kuulata tema jutte sukeldumisest ning langevarju hüpetest. Ilus inime!
Mari - ta tundub väga kõva kestaga, ma ei tea miks. Aga esmamulje oli temast, et ta on väga kuri. Kuid tegelikult pole nii. Ta teab oma väärtust ega lase endale pähe istuda.
Austust tekitav! Vahva rattamatka kaaslane!
Martin - Ma ei tea miks, kuid kohe kui ma teda näen, meenub mulle see kass Shrekist. Lihtsalt nii temalik!
Aiki - iseteadlik tüdruk. Armas, sõbralik, kindlate tõekspidamistega. Kerge oli temaga suhtlema hakata! Super inimene!
Kalle - sõbralikkus ja vastutulelikkus astmes sada. Tõsiselt. Pole varemalt näinud nii hoolitsevat, siirast, toredat poissi näinud. Nii... rikkumata?:D Väga vahva!
Kadri - rõõmupall! Suudab oma naeruga kõik ümbritsevadki õnnelikeks muuta!
Elo - Niivõrd viisaks, tark, ilus, tore, sõbralik. Igaühe eeskuju!
Tarvi - kas on veel isetumat inimest kui tema? Ei usu! Ma kardan temaga suhelda, kuna ta on liiga hea kõigiga. Kardan tahtmatult, tema headust ära kasutada.. Ääretult avatud ning hea isiksus!
Stiiv - väga rõõmsameelne ning sõbralik aednik! Temaga on nii lihtne rääkida. :)
See siis isiksustest.. aga.. edasi minnes..
Eile, pühapäeval lugesin päeval Päikesevarjutust, lahendasin Kumakest, käisin rattaga Lõuna-ranna sadamas (6km), tegime Reginaga ristsõna lahendamise võistluse;D ning ta tegi ettepaneku minna see nädal ratasega sohu matkama. ;). Kaupo on teistmoodi kui teised Pädastes. Ma ei saagi tema isiksusest veel päris täpselt aru, aga ta on huvitav. Kuid. Tööle läksin rõõmsameelega (viimane tööpäev ju). Suurpuhastusega alustasin varakult, tänu millele lõpetasin koos kokkadega :). Kõik küsisisid kas minuga on ikka kõik korras jne. Nii hea oli naeratades vastata, et kõige-kõige parimas korras! :)
Aitasin Kristelil desserte Farm-House`i viia. Väljas oli siis juba pime, küünlad põlesid, kuu paistis, ööliblikad lampide ümber tantsimas. Tundus nagu näeksin und, muinasjutuline!
Kui nuge ja kahvleid poleerisin, tuli Ene minuga ka juttu rääkima. Meil on naerutelepaatia-teraapia:). Naeratused on kui pisikesed headuse lepatriinud, kes poevad südamesse oma lihtsuse ning siirusega!
Staffis mul aga und esialgu ei tulnud, sättisin end korda ja läksin koos Birgiti, Ragnari ja Martiniga Dexterit vaatama, kui see läbi, läksid nemad magama. Kristel tuli minuga vaatama Jälgi jätmata. Kui ka see läbi sai, hakkasin lugema ning sõin Pädaste šokolaadi kooki. See oli jumalik. Pärast seda magasin paar tundi. Ärkasin veidi enne kuute, unesegases olekus hüppasin rattale ning väntasin Kuivastusse. Jõudsin Seitsmesele praamile. Väga mõnus karge õhk. Kodus jõudsin Päikesevarjutusega lõpule.
Ootan huviga järgmist osa.
Kodus on tõeliselt mõnusss!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar