reede, 3. juuli 2009

"Elu mõte on üksteisele tuge anda"

M: Sa oled pöörane
K: aga see läheb üle..
kusjuures ma olen mõtisklenud veidi
ja ma tahaks neid mõtisklusi Sinuga erksa meelega arutleda
vot, aga..
praegu unele
Sulen silmad, Su silme ette manan, kas on see naeratus mis mu suil taas piilub? Jah see on tema, mu väike telepaatia
M: Aw, Kairi, sa oled kullatükk
K:naeratus puges pöselohkudesse
ja tal on lausa kaks panipaika
M: Ei, mai või, sa räägid nii kihvtilt Kohe näha, et eesti keel on sul südames
K: ta võib päris õnnelik olla, kas pole?
Mina küll oleksin
M: Mina ka
K: Sa oled mulle sama kallis nagu Pöialpoistele Lumivalguke"
kuid nende kiindumus ei jõudnud kasvada nõnna palju nagu minul Sinu vastu!
sest Prints viis Lumivalgukese enda lossi
aga Mr. Kunagi ehk veel Sind ei vii
vot
Äkki ma näen juba und?
Hmm..
M: Eip, ta ei vii mind kunagi lossi ära, ma olen sul alati olemas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar