teisipäev, 30. detsember 2008

Summer 2008

Täna öösel, pärast kaht tundi magamist tundsin et tahan jalutada. Läksingi, Kinksi. Istusin kiigel ja mängisin telefonis mänge. Olin täiesti omas mullis. Mullis, mille lõhkus kuke möire. Justkui ärkasin ja potsatasin reaalsuses. Hakkasin tagasi jalutama, päike hakkas just tõusma. Ja siis.. meenus mulle, et eelmine aasta täpselt samal ajal olin ma ka väljas, kodu poole jalutamas. Ainult et teiselt poolt, mitte üksi ja õnnelik. Seekord aga olin kurb, sest Sina ei jaganud minuga nüüd praegu seda päikesetõusu nagu aasta eest. Sina ei näinud seda imestavat kassi kes veidi arglikult mind möödumas jälgis. Ka jäid Sul nägemata kolm hobust: must, valge ja pruun, kes võsas lehti näsisid. Kinksi minnes oli piisavalt hämar, et näha vaid üht, valget. Kuid siis ei teadnud ma et see on hobune, arvasin et ma kas kujutasin endale ette et seal oli keegi või lihtsalt oli see kummitus. Äärmisel juhul lehm. Seega, Sa vist taipad minu üllatust kui kodu poole liikudes leidsin sealt hoopis kolm hobust, kellest üks, must mind vaid pingsalt jälgis. Ülejäänud kahele oli võsa märksa huvitavam kui mina. Maantee ületanud, hakkasin leiutama lontkõrvjänesele paslikku nime. Jänesele, kelle ma ehk kunagi saan. Leiutisteks olid Murel ja Murakas. Ma ei suutnud nende vahel valida, kuna Murakas on muutumatult mulle rohkem meelepärane kui Murel, kuid kui ma hakkaksin teda hellitusnimega kutsuma on veits imelik ju, Murakake. Onju? Aga Murelike see eest on armas. Sestap otsustasingi et kui teda kunagi süles hoian, siis tean kumb on just tema nimi. Tuppa jõudes mõtlesin et ei taha teisi äratada ja läksin tekiga diivanile, panin akvaariumitule põlema ja jälgisin neid. Põhjakolle. Nad on äärmiselt veidrad. Veidi hirmutavadki. Neoonikad ja kupid seevastu on aga muretult vahvad, siblivad reipalt. Natukese aja pärast hakkasin „Anna Karenina“t lugema akvaariumivalguse ja päikese õrna valguse paistel. Levin ja tema dilemmad, ühiskonna heaolu parandamise püüded. Jah, see peatükk mind lõpuks uinutaski.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar